9 Haziran 2009 Salı

Fıkralar +18

kadinin teki kocasi evden çiktiktan sonra eve üç tane erkek atar. tahmin edeceginiz üzere bunlardan biri temel'dir. her neyse kadin ve üç erkek grup sex yaparlarken kadinin kocasi geliverir. kadin ilk erkegi yatagin altina, ikincisini dolaba, temel'i ise balkona saklar. kadinin kocasi odaya girer ve dolabi açar. karsisinda gördügü adama "sen ne yapiyorsun burada?" diye sorar. adam da "dolabin kapisinda sorun varmis onu yapmaya geldim." der. kadinin kocasi da adama 20 milyon verir ve tesekkür eder. ardindan yatagin altinda ki adami da görür ve ona da ayni soruyu sorar. yatagin altinda ki adam "yatak gicirdiyomus da onu yapmaya geldim" der. bizimki ona da 20 milyon verir ve tesekkür eder. bütün bu olanlari balkondan izleyen temel sasirir ve en sonunda dayanamayip cama vurur ve söyle der: "ben de siktim, ben de siktim."

temel askerdedir. ilk gün komutan gelir ve:
-benim adım ali kırç. unutmayın kırç, arada r var. soyadımı yanlış söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım.
komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. en sonunda sıra temel'e gelir.
-temel söyle bakalım benim adım ne?
temel düşünür ama bi türlü hatırlayamaz. o sırada arkadaşı kopya verir:
-temel olum unutma arada r var.
-haah hatırladım komutanım. ali gört!!!

adamın birinin, hiç bir baltaya sap olamamış ebleh bi oğlu varmış. adam da zengin ya, oğluna paso iş kuruyormuş, oğlan da paso batırıyormuş işleri. adamcağız "bir defa daha şansımızı deneyelim bakalım" demiş, entegre et tesis kurmuş oğlu için. neyse fizibileteler hazırlanmış, fabrika, tesis, allah ne verdiyse kurulmuş, baba da oğlunu bir makinanın başına getirip anlatmaya başlamış:

"bak oğlum, bu makinanın bu tarafından ineği sokuyorsun, öbür taraftan sosis olarak çıkıyor. anladın dimi çocuum?!"

çocuk da ebleh ebleh sırıtıp:

"ehuaa! çok iyi yaa! peki babaa, burdan sosisi sokarsak öbür taraftan inek olarak çıkar mı?"

adamcağız derin bir iç geçirmiş ve cevap vermiş:

"hayır evladım. maalesef o teknoloji yalnızca ananda var...
--------------------------------------------------------------------------------

küçük ali ilkokul birinci sınıfa yeni başlamış. küçük olmasına rağmen çok küfürbaz bir çocukmuş. öğretmeni de bu durumunu bildiği için ali den hiç hazzetmezmiş.
bir gün derste öğretmen çocuklara alfabeyi öğretiyormuş.
-eveeet çocuklar.haydi bana "a" ile başlayan birşey söyleyin.
...demiş ancak sınıfta çıt yok.bir balmış ali arkada kendini yırtıyor.ısrarla parmak kaldırıyor. öğretmen ali nin pis huyunu bildiği için onu kaldırmamakta ısrar etmiş ama bakmış ki başka hiç kimseden ses çıkmıyor, eh o zaman napalım diyerek ali ye söz vermiş.ali :
-..am!!.. demiş
+sus terbiyesiz seni!bir daha seni kaldırmayacağım.

daha sonra öğretmen "b" harfi ile başlayan bir kelime söylemelerini istemiş öğrencilerinden. ancak yine aynı durum mevcut. kimsede ses yok ama ali yine kendini yırtıyor arkada. öğretmen direnmiş, direnmiş en sonunda dayanamayıp ali ye söz vermiş. ali :
-babafingo...!!
+aaa...!!yeter ama lai bak bir daha yaparsan annene-babana şikayet edicem seni. çok ayıp söylediklerin.

tam bu sırada (aksilik bu ya) müfettiş girmiş derse ve öğretmene hangi konuda ders işlediklerini sormuş. öğretmen alfabeyi öğretiyordum deyince, tamam o zaman devam edelim demiş müfettiş ve kaldıkları yerden yani "c" harfinden çocuklara soru sormasını istemiş öğretmenden. öğretmen "c" ile başlayan bir kelime söyleyin çocuklar bana demiş. yine kimsede çıt yok ama ali tamgaz arkada parmak kaldırıyor. öğretmen buna söz verirsem müfettişin önünde tam sıçarım şerefsizim diye düşünüyormuş ancak başka hiç kimse parmak kaldırmadığı için yaradana sığınıp, korkarak ali ye söz vermiş. ali :
-cüce!!...diye bağırmış.
öğretmen şaşkınlıkla karışık mutluluk yaşamış. tam derin bir ohh çekecekken; ali
ama yarrağı kocaman...

savaş sırasında erkeklik uzvu kopan bir askere,fil hortumundan bir yapay
organ takılmış.savaş bittikten aylar sonra askerle becerikli estetik cerrah
karşılaşırlar..
doktor : "nasıl,memnunmusun,yapay aletin iyi iş görüyor mu? "
adam cevap verdi:"çok memnunum doktor.hanımlara karşı görevini fevkalade
yapıyor.yalnız bir şikayetim var.mesela sinemada yanımdaki koltukta oturan
biri fındık fıstık yiyorsa,kendiliğinden uzanıp bütün çerezleri kapıyor."
"olsun" dedi doktor."alt tarafı çerez parası ödersin olur biter."
"ama doktor" dedi adam."çerezleri almakla kalmıyor.hepsini kıçıma sokuyor."



:kadın üç aşığı ile beraber odaya kapanır ve işe başlamışlarken malumunuz üzere kapı çalınır. kocasının geldiğini anlayan kadın aşıklarını saklamak için her birini birer çuvalın içine sokar ve kocasını karşılar.

- hoş geldin kocacığım.
- hoş bulduk hanım da bu çuvallar ne böyle?
- bugün pazara gidip biraz alışveriş yaptım bey.
- hmm ne var bu çuvalın içinde?
- canlı koyun aldım bey, evin içine etmesin diye çuvala koydum.
- hmmm… gümm!.. (çuvala bi tekme atar)
çuvaldan,
- beeeğeeeee…
- gerçekten de koyunmuş bi de diğerine bakalım… gümm!..
- bıt bıt bıdaaaak
- bundaki de tavuk mu oluyor hanım?
- e.. evet bey.
- hmm… bakalım sonuncuda ne var.. gümmm!..
- … (ses yok)
gümmm!..
- …
adam başlar tekme tokat girişir çuvala ve en sonunda çuvaldan bezgin bi ses yükselir.
- yaw batates olabiliriiim, soğan olabiliriiim.



doktorun biri yeni bir muayenehane açmış. kapıya yazmış... " vizite ücreti 100 dolar. iyileştiremediğimiz hastaya beş mislini geri veriyoruz..." vizite pahalı ama, doktor gerçekten doktor... her gelen hasta iyileşip gidiyor... doktorun ünü her geçen gün artıyormuş... uyanığın biri doktora gidecek, iyileşmeyecek ve beş misli parayı geri alacak ya, kapıyı çalmış... "doktor! ağzımın tadı hiç yok... öyle kötüyüm ki, hiçbir şeyin tadını alamıyorum..." doktor... adama şöyle bir bakmış, hemşireye seslenmiş: "hemşire hanım! sekiz numaralı kutuyu getirin" hemşire adama uzatmış kutuyu, adam, bir kaşık içindekinden yemiş ve anında tükürmüş...
"ama bu bok!!!!!" doktor sakin, "evet! iyileştiniz. tad alıyorsunuz artık.." adam, parayı ödemiş sinirleri tepesinde
gitmiş... aradan birkaç ay geçmiş. büyük bir hırsla yeniden kapısına dayanmış doktorun .. "doktor bey, ben de hafıza kaybı başladı... herşeyi unutuyorum...!" doktor, adama şöyle bir bakmış yine, hemşireye dönmüş, "kızım, sekiz numaralı kutuyu getirir misin?" demiş. adam, hemen itiraz etmiş, "ama, o kutuda bok var!"... doktor, "doğru! bakın, hafızanız da yerine geldi!...." adam, ağlamaklı, hırsla ödemiş parayı çıkmış dışarı... kurmuş da kurmuş intikam planlarını... birkaç ay sonra.. "doktor! ben de iktidarsızlık başladı... durumum kötü, hiçbir şey yapamıyorum..." doktor adamı gözüyle şöyle bir inceleyip, "hemşire hanım sekiz numaralı kutuyu getirir misin" diye seslenince, adam, tüm hırsıyla, "s.kecem,seni de sekiz numaralı kutunu da..." diye bağırmış..
doktor gayet sakin, "geçmiş olsun! artık yapabiliyorsunuz!!!!"

1 yorum: